Rejestracja | Logowanie

Kontakt z serwisem

Jeśli potrzebują Państwo skontaktować się z serwisem w celu zgłoszenia uszkodzenia lub awarii sprzętu prosimy o skorzystanie z serwisu zgłoszeń.

Przed zgłoszeniem należy zebrać następujące informacje:
  • nazwę uszkodzonego urządzenia
  • model i numer fabryczny urządzenia
  • w jakich okolicznościach nastąpiło - uszkodzenie
  • czy urządzenie sygnalizuje jakiś błąd
  • czy urządzenia można uruchomić
  • na czym polega usterka

Przesłane zgłoszenie zostanie zarejestrowane w systemie i w zależnosci od rodzaju uszkodzenia oraz typu sprzętu system wyznaczy serwisanta, który pomoże Państwu rozwiązać problem.

Jakie awarie usuwamy ?

» awarie sprzętu komputerowego, w tym: komputerów, drukarek, monitorów, oprogramowania

» awarie sieci energetycznych i komputerowych oraz sygnalizacyjnych

» awarie oprogramowania systemowego i użytkowego

Zanim zamówicie Państwo wizytę serwisanta proponujemy zapoznać się z zamieszczonymi obok uwagami. Być może pomoże to usunąć usterkę samodzielnie i pozwoli uniknąć kosztów związanych z wezwaniem technika.

W ramach serwisu świadczymy również usługi opisane w dziale usługi serwisowe i wdrożenia.

Lista najczęściej popełnianych błędów podczas zgłaszania uszkodzenia: 

» brak określenia nazwy urządzenia
» brak określenia modelu
» niewłaściwy / brak opisu usterki
» używanie określeń "NIE DZIAŁA"
» brak określenia okoliczności
   wystąpienia błędu urządzenia